İzleyiciler

Hürriyet Gündem

1 Şubat 2012 Çarşamba

DIY proceleri Vol2 :) yaka süsleme :)



Kendin Yap fikri beni o kadar sardı ki evde fır dönüyorum ne yapsam diye; dökülmedik dolap, denenmedik kumaş vs. kalmadı denebilir :) Derken bi kaç yıl önce pazardan aldığım bi gömleği gözüme kestirdim ve hain emellerime alet etmeye başladım. İşe yarayacak tek kısmı yakası olduğu için dikiş yerlerinin hemen altından kestim yakayı :)


Şimdi iş nasıl kullanacağıma karar vermekte... Babaannemin binbir emek yaptığı güzelim iğne oyalarını yakalara dikerek mi kullansam, yoksa ortasında aynı renk kurdelayla mı kullansam bilemedim. Kurdelayla kullanırsam arkasına çıt çıt dikmek de kolaylaşacak, böylece kullanımda pratiklik sağlayacak. :)

Ama öyle de çok mu karışık olur diye ikilemde kaldım, o yüzden henüz kararsızım :)
Sizce hangisi daha güzel olmuş?
:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder