İzleyiciler

Hürriyet Gündem

30 Ocak 2012 Pazartesi

DIY proceleri Vol1 :)




Sonunda beklenen an geldii! Uzuun kararsızlıklardan ve tatilin verdiği tatlı uyuşukluktan sonra ben de bir Do It Yourself projesi sunuyorum:)


evde yazın etek yaparım diye aldığım penye bir kumaş vardı, öylece kaldı, fırsat yaratıp da bişey yapamamıştım. Dün de sevgülüşümle Zara'da gezerken koyu lacivert çizgili penye bir snood gördüüm ve nerden estiyse aklıma evdeki bu kumaş geldi, sıvadım kolları:)  Öncelikle kumaşı uçlarından ikiye, sonra tekrar ikiye katlayıp büyükçe dikdörtgen bir parça elde ettim, sonra açık kalan uçlarını dikiş makinesi ile diktim.


Diktikten sonra artık kısımlarını kesip kumaşı ters yüz ettim

Bittiii! :)

İkiye katlayıp boynumuzdan geçiriyoruz, havasını atıyoruz :)
Artık kendim mi takarım, sevgülüşüme mi veririm, yoksa ortak kullanıma mı açarım, orası o anki ruh halime bağlı:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder