İzleyiciler

Hürriyet Gündem

2 Mart 2013 Cumartesi

bu aralar

Tam da alışmışken son sürat her gün post girmeye bir ara vermem gerekti. sebebi var elbet.




Hayatımda yeni bir sayfa açtım, bir diğerini de açmak üzereyim. İşe başladım, çok heyecanlıyım, ve çok önemli bir kararın eşiğindeyim. Beynimin son sürat karar vermesi gerekiyorken herşeyi ağırdan alması da cabası. Salyangoz kararlılığında geçiyor günler. Tabi bu arada Ankara güzel, kampüs güzel, arkadaşlıklar güzel, sağlık yerinde, ailem iyi, çok şükür yani. Tek bir karar kaldı onu da hallettim mi eski tempoya kavuşurum sanırım...

Öte yandan :) kendimi nasıl rahatlattığımı bilirsiniz, miktarı önemli olmayan alışverişler yaparak-ki bu en sevdiğim meditasyondan biridir-. Gelin görün ki, bazı insanlara bunu anlatmak zor. Mutluluğun parayla geldiğini zanneden insanlara, ''hoop kardeşim orda bi dur, burda esas olan paranın getirdiği huzur değil, senin hissettiğin huzur'', diyesim geliyor. Diyorum da, ama anlayan birilerini bulmak zor gerçekten.

İnsanlardaki bu vurdumduymazlık nereye kadar di mi? Nasıl bir dünya, nasıl bir felsefe, nasıl bi hayat ya! Aldığın her nefesin hakkını vermek varken, bile isteye can sıkmak, kalp kırmak niye?

Haa, olmuyorsa bütün bu söylediklerime karşı, yanmadıysa bi ampül, belirmediyse sağ omuzda bir melek, yol vereceksin o zaman. Bizde yol çok, gitmek isteyen oldukça :)

Ehehehe tabi bu post böyle arabesk havasında gitmeyecek, ööyle esti gürledi bi an, geçti gitti şimdi de :)

Postun adından sonra şöyle birşey gelmesi gerkiyordu: ''Bu aralar şunları yaptım, şunları aldım, şöyle oldu, kem, küm... '' Bkz:

 bu aralar çikolata kaplı Eti Form'a dadandım...
 bu aralar yıllardır ne denediysem fayda etmeyen dudak çatlaklarıma ve soyulmalarına Blistex ile dur dedim! :)
Blistex, yalnızca eczanelerde :)
 Sinüzitim için yine eczaneden ''Vietnam Mucizesi'' denen bu mentollü viksi aldım... ayrıca eklem ağrılarına da iyi geldiği söyleniyor, benden dedikodusu :)
 Kış geldi mi hayata küsen ellerimi Nivea ile ödüllendirdim...
 Loreal'ın boyalı saçlar için olan bu sıvı saç kremini ve...
 ...saç bakım  maskesini kullandım...
 yeniden o bebek ayaklarıma döneyim diye vazelinle bir anlaşma yaptım, yatmadan önce sürüp çorap giyip yatıyorum, sabaha pamuk!
 üstte saydığım atarlardan dolayı harap ve bitap düşen vücudumu Palmolive Thermal Spa ile şımarttım...
veee en sevdiğim! bebek sarı, bebek pembe, bebek mavili bu kolyeye ilk bakışta aşık olup hemmencecik aldım :) //Pull&Bear//

Size ne iyi geliyorsa onu yapın, kim ne derse desin, hiç bir şey sizin iç huzurunuzdan daha önemli değil.
:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder