İzleyiciler

Hürriyet Gündem

13 Mart 2013 Çarşamba

Oleg Cassini Armada'da!



Her genç kızın rüyası, annelerin buğulu gözlerinin sebebi, bazılarımız için cansız mankende görsek bile gözlerimizin dolmasına neden olan değişik bir giysidir gelinlik :) o kadar alaturka olmasa da, gelinlik güzeldir, hele Oleg Cassini ayağınıza kadar gelmişse!



Oleg Cassini, gelinlik ve abiye kıyafetlerin satıldığı Ankara'daki ilk mağazasını Armada'da açtı.Kıyafetlerin renk gruplarına göre ayrıldığı, ferah bir tasarımı var mağazanın. Benim gibi mezuniyet telaşı içinde olanlar için bence bakılması gereken yerlerde listede top 10 arasına girmeli.

Şöyle bir göz atalım mı:





o omuzdaki detay nedir öyle ya... bittim eridim gittim! 


gelelim beni kısa vadede daha çok ilgilendiren kısma :)  biz otel balosu düşündüğümüz için aşağıdaki modeller en beğendiklerim. tabi ki mağazada da sitede yer almayan birbirinden güzel modeller var :)












Hiç yorum yok:

Yorum Gönder