İzleyiciler

Hürriyet Gündem

22 Kasım 2013 Cuma

banyolar atıl alanlar değildir!

Günaydın herkese,
umarım keyifler yolundadır, herkese bol huzurlu, sağlıklı, musmutlu bir gün diliyorum :)

dün Bloglovin'de gezinirken A Beautifl Mess'in her seferinde beni kendine hayran bırakan bloguna denk geldim veeeee bir banyonun aslında evlerimizde bu kadar değerli ve önemli bir mekan olabileceğini hiç düşünmediğimi fark ettim. Duş almak ve çamaşırları makineye atmak için kullanılan küçücük odalardır çoğumuzun evinde. Belki banyo paspasları ve havlular takımdır, bir de sabunluk ve fırçaların konduğu kap uyumlu alınmıştır, o kadar. Peki o köşede sessiz sessiz duran irice mekanik alet? Evet, çamaşır makinesi. O nasıl o? Hiç sordunuz mu?
İşte A Beautiful Mess bir çamaşır makinesinin nasıl da cici, nasıl da önünde saatlerce oturup seyredilesi kadar güzel olabileceğini kanıtlamış, buyrun:

Ben bayıldım bu fikre! O devasa çirkin alet gitmiş, yerine sevimli ve banyonun havasını bir anda değiştiren cici bir şey gelmiş resmen :) Çizgili olan çamaşır, diğeri kurutma makinesi sanırım. İhtiyacınız olan ise, hani şu babalarımızın elektrik kablolarını dolamak için kullandıkları siyah bantlar var ya, işte sadece o!
Nasıl yaptığıyla ilgili detaylı bilgiyi buradan okuyabilirsiniz.
İyi günler, bol ilhamlaaaar :)

2 yorum:

  1. Ahhh bayadır bakmıyordum bloga, Istanbul hakkında yazdığın o güzel yorumu yeni gördümm!!! Çok teşekkür ederim o güzel cümleler için, tam da ihtiyacım olan cümlelerdi. Istanbul'a gelirsen görüşelim kesinlikle!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canııım ben de boşladım buraları iş güç derken. instagramde ikincielkiyafetbutigi adıyla hesap açtım, bişeyler satıyorum. oradayım sürekli.
      Gelirsem mutlaka haber vericem!
      Öpüyorum kocaman :)***

      Sil