İzleyiciler

Hürriyet Gündem

11 Ocak 2013 Cuma

hepi börtdeyy tuu miii!

 

 
 Sevgili Nil Karaibrahimgil'in ''iyi ki doooğğduuuuummm'' şarkısını söylememe iki yıl kaldı artık, sabırsızlıkla bekliyorum. Ne güzel şarkı o!

   Sevdiğim adamla aynı gün doğmama ne demeli peki? Sekiz yıldır hep beraber kutladık doğum günlerimizi, böyle güzel bir tesadüf olamazdı herhalde. Annelerimize teşekkür ediyoruz burdan, ne güzel denk getirmişler yahu :)

   Ailelerle geçen bir kutlama oldu bu yılki, Ankara'ya dönünce bana yapılacak sürprizden, sürpriz olmaktan çıktığı için haberdar oldum, ama hala çok heyecanlıyım, dostlarımın bu kadar özverili ve dürüst olmaları beni çok mutlu etti şimdiden, Ankara'daki detayları da bir kaç gün içinde paylaşırım burdan :D

   Kutlanıyorsa da iyi ki doğdun kısmı değil, iyi ki hala bizimlesin kısmı kutlanıyor bana kalırsa,  öyle de olmalı. Yaşadığımız her güne bir kez daha şükretmeli, her yeni yılın, her yeni yaşın, tüm güzellikleri hepimiz için getirmesi dileğiyle...

 Pasta çok olunca üflemek de biraz zor oldu haliyle :)

 Tarifine rastladığım için çok şanslı olduğum bu çokçabuk muffinler ile yaptım bu kez doğum günü pastamızı, üzerini de minik incilerle süsledim, ama yemesi zormuş baya :)

Ne demiş Şule Zeybek: Gününüzün ikinci yarısı ilk yarısından güzel geçsin :)
Hoşçakalın.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder