İzleyiciler

Hürriyet Gündem

9 Ocak 2013 Çarşamba

Ankara Dosyası, Lo&Loud




 not: sanırım burası Tunalı'daki şube değil, belki de önceki hali, bilmiyorum :)
Günaydınnn!!
Sıra Lo&Loud'da. Belki de ilk o olmalıydı anlatmaya başladığım, koccaman sandviçleriyle, şahane ötesi pizzalarıyla, hepsinden harika cupcakeleri ve kurabiyeleriyle, haphaarika kahveleriyle Tunalı'daki ''ayy çok yoruldum şurda bir dinleneyim'' mekanım benim :)



Tunalı'dan Karum'a doğru giderken solda görüyorsunuz kendisini. İç mekan tasarımına ayrıca bayıldığımı söylemeden geçemicem. Kocaman sandviçimi mideye indirirken kafamda cin fikirler uçuştu ve garsonla aramızda şöyle bir diyalog geçti:

-bakar mısınız, bayilik veriliyor mu acaba?
-şimdilik hayır... çok isteyen oldu ama henüz bayilik verilmedi, şurda .... apartmanında ....Bey var, çok istiyorsanız gidin bir konuşun.

(haydiii, demek istiyor ki bizi ne doktorlar ne mühendisler istedi de vermedik:))

neyse efendim, gün olur belki de Antalya'da, kasasında benim durduğum, harıl harıl işleyen, miss kokulu bir Lo&Loud'um olur. :)
 marka isminin tasarımı ve bu kurabiye kutularına bayıldım ben, basit ve basit olduğu için havalı duruyor.
zencefilli kurabiyeleri enfes, yanında bir bardak latte ile daha da enfes :)

Yine aceleciliğimden dolayı yeterli fotoğraf çekmeyi akıl edemediğim için Google görsellerden bulduğum bir fotoğrafı ve kendi çektiğim iki fotoğrafı paylaşıyorum sizlerle. Ama öncelikle böylesine güzel bir mekanın bu kadar zayıf bir internet sitesi olması beni hayal kırıklığına uğrattı. link burada, sadece adres bilgisini buluyorsunuz ne yazık ki, gönül isterdi ki, ürünler ve mekan fotoğrafları da ayrıca olsun.

mutlu bir gün olsun hepimize
:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder