İzleyiciler

Hürriyet Gündem

22 Mart 2012 Perşembe

güünayydııınn!

Oh be sonunda :)
sonunda ayaklandım; biraz kilo vermiş, yanakları aksine pembeleşmiş ve morali yerine gelmiş biri olarak iki aydır hapsolduğum kabuğumdan ve yatağımdan kurtuldum! aslında bir haftadır koruyucu tedavi sürecindeyim, ama onu tamamen zevkle yaptığım için hastalığın bir parçası saymıyorum bile. her sabah miss gibi Antalya güneşinde denize nazır yürüyorum, evde bel egzersizlerimi yapıyorum ve bol bol su içiyorum, tüm yaptığım bu! ve gerçekten çok büyük faydasını gördüm, hem kilo vermeye başladım, hem de ağrılarım geçti çok şükür.. (çocukluğundan beri balık etli olup, son zamanlarda biraz irileşmiş bir balık görünümüne bürünenler ne demek istediğimi anlayacaktır)
:)

Bu süre içinde bir çok şey yaptım, aksi halde yatakta bunalıma girebilirdim:) kitap okudum, yeni bir telefon aldım ve çok sevdim, bol bol temiz hava aldım, köye gittim doğaya saldım kendimi:) vee alışveriş yaptım tabi, hiç bir şey alıkoyamadı beni kendisinden. moral depoladım denebilir :) her şey sağlık için di mi ama :)

Aldığım şeyin önemi yok, yeter ki bir şey alayım, bana veya başkasına olması da fark etmez, hatta arkadaşım kendisine birşey alacaksa, beni yanında götürsün, ben beğeneyim, fikir vereyim, bu da beni çok mutlu ediyo da kimseyi inandıramıyorum orası ayrı!
velhasılı kelam, bedeninizi sevin ve ona sahip çıkın, ve her zaman sizi mutlu edecek şeyler yapmakta keçi gibi inatçı olun..
:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder