İzleyiciler

Hürriyet Gündem

14 Şubat 2012 Salı

DIY proceleri Vol7:) cut t-shirt




Gece gece bir delinin canı sıkılırsa ne yapar, keser biçer, buyrun:

Önce böyle bir fikir nerden geldi aklıma, onu anlatayım. Akşam Zara'da gezinirken siyah sırtı kesilmiş kuru kafa motifli bir t-shirte rastladım. Oldukça rock-chic bi t-shirt:) (görseli malesef Zara'nın sitesinde bulamadım).. Sonraa, eve de geldim kimse yok, açtım baktım dolabı, kesilir sandım bu eski parçayıı, kestim kestim bitirdim, hemen postlayayım deeedim :)

Şimdi gelelim yapım aşamalarına:

 Bir kartondan vermek istediğim motifte parçalar kestim. (Kuru kafaya cesaret edemedim açıkçası) :)


 Tükenmez kalemle arka kısmında bir desen kolajladım
 Vee kestim kestim kestim :)
 Böyle bir şey ortaya çıktı :)
Ve ben çok sevdim :)

Şimdi diyeceksiniz o kalem izleri kalmış ama orda diye, dikiş falan dikseydin etrafından diye, ama bence dikişsiz daha havalı duruyo, en azından sökülmeye başlayana kadar :) Kalem izleri için de beyaz kumaş boyasıyla boyamayı düşünüyorum komple.. :)

Ohh rahata erdiğime göre artık uyuyabilirim :)
Hepinize iyi geceler, tatlı rüyalar...

Bi dakika, aa artık 14 Şubat :) Sevgilisini olanların, olmayıp da hayıflananların, eşlerin, dostların, tüm güzel insanların 'sevgi'liler günü kutlu olsun o zaman :)

4 yorum:

  1. Çok güzel olmuş, belki tshirti ters düz edip öyle kesebilirdin ondan sonra tekrar ters düz edince kalem izi iç tarafında kalırdı. Bilmiyorum olurmu aklıma öyle geldi birden ama çok tarz olmuş t-shirt güle güle kullan cnm :)

    YanıtlaSil
  2. ahh olurdu tabi bi anda kalkışınca düşünmedim bak onu :) Sağol canm :))

    YanıtlaSil
  3. Kalem izlerini de kesin gitsin:)) Hoş fikir:))

    YanıtlaSil