İzleyiciler

Hürriyet Gündem

7 Kasım 2013 Perşembe

geçip giden zamanları bir yerlerde bulsam

ses deneme...ses deneme bir...ki...üç...
ses...
ses...


Böyle bir tuhaflık yaptıysam vardır elbet bir sebebi, zira bir önceki postun tarihine bakılarak kolayca anlaşılabilir :)
Huyum değildir, vay efendim şu oldu bu oldu, yok şunun yüzünden yazamadım, eltimgillere tatile gittik, hebele hübele... Yazamadım işte o kadar ulennn!

Ben neden anlatmamak için çok güzel bir kılıf bulup sıyrılsam da, dünya bana "Neden?" diye sorduran bi sürü şey çıkarıyor önüme. Neler olmuş? Neler bitmiş? Kim ölmüş? Kim doğmuş? Aç mıyız? Açıkta mıyız?

Koca yaz dinlenip Eylül'deki "Ehh artık iş arasam iyi olur" vıdıvıdılarından sonra, güzide şehrim, biricik aşkım Antalya'ma asla ihanet etmemeye söz vererek, yıktım tabuları, yere fırlattım snobluğu, burada,Antalya'da bir kaç iş görüşmesi yaptım, nitekim ikinci görüşmemde de muradıma erdim. Artık gururla söyleyebilirim ki (snobluğumuz bakınız hala yerlerde:)) benim bir işim var! Allah kimseyi işsiz güçsüz bırakmasın efenim...

Ve havamı atmadan duramiciim, o herkesin bas bar bağırdığı "pazartesi sendromundan" bende eser yok, hatta "bugün günlerden ne?" diye sorduğum çok oluyor. Sahi bugün günlerden ne?

Tabi şimdi "dur hele duuur, sen daha bi'şey görmemişsin mıhmıhmıh..." diyenler olacaktır, hak veriyorum onlara da, ama bende durum şimdilik bu, güle oynaya işime gidip evceğizime geliyorum. Sanırım bu yaptığınız işle de alakalı, kimlerle muhatap olduğunuzla da ilgili. Neyse, iş faslını burada kesiyorum; ama daha öğrenci olan arkadaşlar için bir iş dosyası hazırlamak farz oldu, en azından "meslek" seçimi konusunda hiç alışık olmadıkları, akıllarına dahi gelmeyen bir kaç şey var söyleyeceğim. Ölmez sağ kalırsak bir dört  ay sonra yazarım :)

Biraz daha somutlaşsak güzel olacak gibi: Ehh, artık işimiz var, yaş dayandı 25'e, ee ne kaldı di mi :) işte asıl mahalle baskısı burada devreye giriyor ve beni de hapsediyor şu "evlilik" fikrine!

Taa daaaaaaaamm! Seneye düğün var sanırım! Hayır o değil de, içime işleyen bazı şeyler var. Ev eşyalarına bakar oldum, gelinliklere göz kırpar oldum, en kötüsü hayal kurar oldum hayal... :)

Buradan kimseye seslenmiyorum, durun teyzeler durun, benim başım fi tarihinden bu yana bağlı :))

Neyse, benim günlükten bugünlük bu kadar. Bana müsaade.

Kucak dolusu sevgiler...
;)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder