İzleyiciler

Hürriyet Gündem

18 Eylül 2012 Salı

polyvore.com şeysi

attığım son fotoğraflardan da anlaşılacağı üzere, efendim bu aralar kuzenim sayesinde keşfettiğim ve hemen vay tüh neden bu kadar zamandır bilmiyordum ben bunu dediğim hapharika, fevkaladenin de fevkinde, müthiş bir siteye bağımlı olmuş durumdayım. here it is: polyvore.com  !
siteye girince şunlara benzer diyaloglar içine gireceksiniz:
-ayy pek güzeel!
-ayy nasıl daha önce görmedim!
-oha!
-hiii!
-amanınnn!
-hıh ben olsam bunu bunula asla giymem!
-off bundan Türkiye'de yok ama güvenli internet alışverişi diye birşey var
-hah burdan da direk online shopping'e gidiliyor, on numero!
-ba yıl dım!
.
.
.
.
.
.
gibi gibi gibi...
velhasılı kelam, bariz bir kafa dağıtmak, kendinden geçmek için dooğru polyvore'a!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder