İzleyiciler

Hürriyet Gündem

6 Haziran 2012 Çarşamba

rüyama giren ayakkabılar




iş o kadar çığırından çıkmış ki, rüyalarıma giriyor artık Deichmann' ın güzelleri:
yirim sizi yirim :)



 Deichmann aştı kendini aştı :) Bu kadar güzel modeli, bu kadar farklı markayı, böylesine uygun fiyata veren bir yer daha bilmiyorum ben!

 Bu sezonun çiçek modası ayakkabılara öyle yakışıyor ki! Sağ alttaki çiçekliydi işte rüyama giren:)
 Benim için yaz demek şööyle rahat mı rahat parmak arası terliklerle sahilde efil efil dolaşmak demek. Sizinki de buna benzer bir amaçsa dooğru Deichmann'a! Sol alttaki parmak arası terlik hem fiyatıyla, hem de rahatlığıyla tatil valizine ilk girecekler arasında olmalı :)
 Yazın hafifliğini anlatan en güzel aksesuarlardan birisi de dolgu topuklar, espadriller. (buradaki modellerin hepsi ayrı güzel gerçi :)) özellikle maxi eteklerin altına, ya da mini şortlarla giyip, üstünüze de tiril tiril bir bluz alıp limonata keyfi yapabilirsiniz benden söylemesi :)
Ya bez ayakkabılar? Skinnylerle çok yakıştırdığım, şortların altında duruşuyla kalbimi hop hop hoplatan o canım ayakkabılar:) Ben burada modellerin belki onda birini gösteriyorum ama Deichmann bez ayakkabı cenneti gibi!


Bu yazıyı bitirir bitirmez gidiyorum ben, Terracity Deichmann'da ayakkabılara deli gibi saldıran birini görürseniz o benim işte, merhaba deyin bi kahve içelim sizinle :)

mukka :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder