İzleyiciler

Hürriyet Gündem

8 Haziran 2012 Cuma

kısa günün karları :)

              


      Antalya Kapalı Yol'da (evet burası bir semt adı artık:)) rastladım bu güzelliğe.. yaratıcısı fiziksel engelli tatlı mı tatlı bir hanımefendi, istersen üzerine isim de yazılır dedi, ben de hii tamam abla yaz diye atlarken, yok hayatım ben yazmıyorum, bu kadar heveslendiğine göre mutlaka çok sevdiğin birinin adını yazdıracaksın seeen, hemen şurda bak, takıcı ablam gönderdi de yeter dedi :)
         Hazır artık havalar cehennem sıcaklarına dönüşmüşken, tatil moduna hıphızlııı bir geçiş yapmışken bundan bir çift almadan olmazdı :)
          Ah yine ben bişey yapmalıyımcılığım tutmuş olmalı ki ayaklarım beni oraya götürdü, Özcan Boncuk'a (Şarampol'de, Nokta Otel'in iki arkasındaki sokakta bir cami var, bahçesinde devasa kavak ağaçlarıyla, hah işte o caminin hemen yanında, çook şirin bir dükkan. Sahibi de ona keza :) (Tanrım, bugün uzun zamandır ihtiyacım olan şeyi yaşattın bana, güzel insanlarla tanıştım çok şükür) Bir kaç gün sonra bu datluşların hayat verilmiş hallerini postlarım sizlere :)
        Vee bu kısa günün en birinci, en sevimli, en duygusal(!) karı. Seksenler ve doksanlar bebeleri anlamıştır ne demek istediğimi. Ama bu gerçeğinin modernize edilmiş hali, mesela boncukları yok ucunda, bir de o alıştığımız miki mouse yerini yeni moda aztek desenlere bırakmış :)
İyi akşamlar efenim :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder