İzleyiciler

Hürriyet Gündem

4 Ocak 2012 Çarşamba

less lux more unique




Mango indirimden nar çiçeği çanta :)
                        
H&M giysi fırçası :)
                             mango&mandalinayla gelen eşsiz mutluluk :)
inatçı sivilcelerin baş düşmanı :)
                             Bodyshop indirimden hindistan cevizli   şımartma seti :)
Antalya sokaklarının sürprizleri :)
                             Beytepe kampüsünün sakladıkları :)
















işte aşk yaşadığım şifon krem gömlek, Tiffany indirimden :)



  hiç bir zaman lükse düşkün biri olmadım, çok para harcamadım alışverişe (ayakkabılar hariç:)) belki öğrenci olmamdan, belki de, ki ben buna inanıyorum ucuza da gayet şık ve tarz giyinilebileceğini BİLMEMDEN. keşif için sokaklara çıkmak yeterli, mağazaların indirim günlerini takip etmek de yeterli. sektörden bir çok arkadaşım olduğu için işin iç yüzünü de biliyorum, gerçek fiyatların ne olduğunu da. ama hepsinden çok sokaklarda, henüz keşfedilmeyi bekleyen dükkanlardan geçtiğine inanıyorum modanın da gerçek alışverişin de. uluslarası markaların bindirilmiş fiyatlarla sattığı ürünlerin bir kalıp yaratmaktan başka bir işi olmadığına inanıyorum. sadece göstermek için bir şeyleri almamaktan bahsediyorum tabiki de. güzel olan her şey alınabilir, ama mutlu olmak için tonlarca para dökmeye hiç gerek yok. herkesi 'bilinçli alışveriş'e davet ediyorum canlar :) ben bunu kendime motto edindim, artık bir şey alırken hıımm bunu bununla giyerim, siyah olmalı, bunu bir kere giyerim, kendimi tanıyorum artık, bunu evde de yapabilirim, vs. vs. diyorum, bilinçli alışveriş yapmak lazım :)
sevgiyle kalın:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder