İzleyiciler

Hürriyet Gündem

26 Temmuz 2011 Salı

keyif rotaları 1

 kim demiş şöyle afili bir pazar kahvaltısı çok parayla yapılır diye. ne gerek var 5 yıldızlı otelin açık büfesine, şart mı deniz kenarında bir bistroda brunch?



 sevgilin, eşin sürekli 'yaa aşkıım çok monotonlaştı ilişkimiz, hep arkadaşlar hep annen babanla geçiyo vakitlerimiz' diyorsa benden size güzel bir sus payı tarifi: parkta kahvaltı. hem de bedava! hem de çok romantik. bizzat denendi ve sevgili tarafından çok beğenildi! basit şeylerle mutlu olmayı başarabildiğim sürece sorun yok!
 menümüzde sıcacık simitlerimiz, domates salatalık ve yeşilliğimiz, zeytinimiz peynir ve cevizimiz ve reçelimiz var, tipik bir akdeniz kahvaltısı denebilir en güzelinden en hafifinden.
 karnımız güzelce doyduğuna göre şöyle blogluk artistik bi kare de alayım çıplak ayakla çimlere basmanın rahatlığını aktarayım dedim:) annemden aldığım kırmızı piknik sepetim de daha sevimli göstersin istedim;)
                           
 sözün özü şudur ki, kalben yapılan her şey her şeye iyi gelir. yapılması gereken 'istemek' sadece. günün yoğunluğu hayat koşuşturmacası dediğimiz  şey yüzünden küçük mutlulukları erteler olduk. halbuki çok zor değil gülen gözler görmek, birini ve en önemlisi kendini güldürmek, içten. güzel ve gülen gözler!

2 yorum:

  1. sıcacııkk tazee tazee bir sayfaa:)hem doğru mu görüyorum antalyamı yazıyor profilde:))
    hemşehrim bir blogger görünce daha bi heyecanla okuyorum ben:)
    takipçisiyimm güzel paylaşımlarının...
    bende beklerim sayfama bir fincan kahve içmeye:)
    sevgilerimle...
    afiyet bal olsun bu arada...

    YanıtlaSil
  2. güzel yorumlarınız için çok teşekkür ederim. :)

    YanıtlaSil