İzleyiciler

Hürriyet Gündem

20 Temmuz 2011 Çarşamba

dikkat çalışma sahası!









eski mi yeni mi?
bu terliklerimi 4 yıl kadar önce Zara'dan almıştım. Çok beğenerek almıştım, çok da giydim. Haliyle yıprandı, ama sadece sap kısımları, tabanı hala çok sağlam :) geçen gün annemin el işi boncuklarını döktüm yanlışlıkla,  sonra bi güzel elektrikli süpürgeyle çektmek zorunda bırakıldım:) sonra da boncukları aldım makineden. aa bi de baktım köşede eski terliklerim ve elimde rengarenk boncuklar. ampul parladı hemen ama o bildiğiniz uyuz ampul değil:)
fizibilite çalışmaları yapıldı ve hazırlıklara 'start verildi'( ne saçma bir haber cümlesi). şimdilik durum bu


haa, üzerindeki matlaşma boncukları yapıştırdıktan sonra oldu, nasıl geçirebilirim onu düşünüyorum, ve de terlik tokasındaki paslanma içinse pas giderici sprey imdadıma yetişecek, sonra da bi güzel boyanacak o toka :))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder